ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΣΧΟΛΗ

ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΣΧΟΛΗ
English
A cloud floating in the sky A cloud floating in the sky A cloud floating in the sky

Aktivitäten

Adventszeit

ADVENTSZEIT FEIERN - ΠΡΟΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ

Die Viertklässlerinnen und Viertklässler lernen dieses Jahr, wie man Weihnachten in den deutschsprachigen Ländern feiert! Als Erstes,lernen sie, was ein Adventskalender heißt und was die Deutschen damit machen! Danach singen sie Weihnachtslieder vor! Natürlich, beschäftigen sie sich mit weihnachtlichen Basteleien. Sie schmücken einen Zapfentannenbaum! Und nicht zuletzt, probieren sie den Kinderglühwein und das traditionelle Weihnachtsgebäck Spekulatius!

Οι μαθητές και μαθήτριες της τετάρτης δημοτικού μαθαίνουν φέτος, πώς γιορτάζονται τα Χριστούγεννα στις γερμανόφωνες χώρες! Πρώτα μαθαίνουν τι σημαίνει χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο και πώς λειτουργεί! Επιπλέον, τραγουδούν γερμανικά χριστουγεννιάτικα τραγούδια! Φυσικά φτιάχνουν χριστουγεννιάτικες δημιουργίες, δηλαδή στολίζουν μία κουκουνάρα και τέλος δοκιμάζουν το ζεστό γερμανικό κρασί και τα νόστιμα μπισκότα ΄'Spekulatius"!

ADVENTSKALENDER
Die Adventszeit hat begonnen! Die Schülerinnen und Schüler werden den Advent auf eine deutsche Art und Weise erleben!Als Erstes, bekommen sie einen Adventskalender und sie haben die Gelegenheit,jedes Mal ein kleines Fenster aufzumachen und die kleine Überraschung zu probieren!

                                ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Η προχριστουγεννιάτικη περίοδος άρχισε! Οι μαθητές και οι μαθήτριες  θα γνωρίσουν αυτή την περίοδο με έναν γερμανικό παραδοσιακό τρόπο! Σαν πρώτη γνωριμία πήραν ένα χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο και έχουν τη δυνατότητα κάθε φορά να ανοίγουν ένα μικρό παραθυράκι και να δοκιμάζουν τη μικρή έκπληξη!    

    

Weihnachten

Χριστούγεννα

WEIHNACHTEN in der Schule feiern!
Unsere Fünftklässlerinnen und Fünftklässler kennen schon aus letztem Jahr,wie man bundesweit Weihnachten feiert! Deswegen freuen sie sich darauf, den Kinderglühwein zu trinken und die Spekulatius zu essen! Außerdem haben sie dieses Jahr eine interessante Weihnachtsbastelidee entworfen!!

Γιορτάζοντας ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ στο σχολείο!
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της πέμπτης τάξης γνωρίζουν ήδη από πέρυσι πώς γιορτάζονται τα Χριστούγεννα σε ολόκληρη τη Γερμανία! Για αυτό περιμένουν με ανυπομονησία να πιουν το ζεστό γερμανικό Glühwein και να φάνε τα μπισκοτάκια κανέλας! Επιπλέον, έφτιαξαν φέτος μία ενδιαφέρουσα χριστουγεννιάτικη κάρτα!

Fasching in Deutschland! Die fünfte Jahreszeit!

Καρναβάλι στη Γερμανία! Η πέμπτη σεζόν!

CLOWNBROTE ZUBEREITEN UND ESSEN - ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΡΩΜΕ ΨΩΜΑΚΙΑ ΚΛΟΟΥΝ

Die Kinder warten darauf, Fasching zu feiern!Dieses Jahr haben wir versucht, sie mit einer leckeren Idee zu überraschen! Wir haben Clownbrote zubereitet mit Zutaten wie zum Beispiel Tomaten, Oliven, Ketchup und mit grünem Salat und sie den Schülern angeboten!

Τα παιδιά περιμένουν να γιορτάσουν το καρναβάλι! Φέτος προσπαθήσαμε να τους εκπλήξουμε με μια νόστιμη ιδέα! Φτιάξαμε ψωμάκια κλόουν με υλικά όπως ντομάτες, ελιές, κέτσαπ και μαρούλι και τα προσφέραμε στους μαθητές!

Spaß zu Ostern

Διασκέδαση το Πάσχα

Ostereier malen - Osterstrauß basteln!

Die Schüler der vierten und fünften Klasse erleben zwei wichtige Osterbräuche Deutschlands. In der Zeit vor Ostern malen sie ihre eigenen Ostereier zum gleichen Zweck, d.h. einen gemeinsamen Osterstrauß zu schmücken.
Οι μαθητές της τετάρτης και πέμπτης τάξης μαθαίνουν με βιωματικό τρόπο δύο από τα σημαντικότερα έθιμα της Πασχαλινής περιόδου στη Γερμανία. Σε διαφορετικές στιγμές η κάθε τάξη ζωγραφίζει πασχαλινά αυγά με σκοπό τη δημιουργία μιας κοινής "πασχαλινής ανθοδέσμης".

Ostereiersuche auf dem Schulhof!

Die Schüler suchen nach den Schokoladeneiern, die der "Osterhase" vorher versteckt hat.
Οι μαθητές διασκεδάζουν, αναζητώντας στην αυλή του σχολείου τα σοκολατένια αυγά, που έκρυψε ο Πασχαλινός λαγός κατά το γερμανικό έθιμο!

Spiele für drinnen

Παιχνίδια εσωτερικού χώρου

WIEDERHOLUNGSSPIEL

Die Kinder versuchen, den behandelten Stoff vom letzten Schuljahr zu wiederholen. Mithilfe des Lehrbuches und eines Würfels bilden sie kleine Gruppen und sie nennen oder beschreiben die verschiedenen Bilder!

                                                   ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Τα παιδιά προσπαθούν να κάνουν επανάληψη στην ύλη της προηγούμενης χρονιάς. Με τη βοήθεια του αναγνωστικού βιβλίου και ενός ζαριού σχηματίζουν μικρές ομάδες και ονομάζουν ή περιγράφουν τις διάφορες εικόνες!

 

Klasse B - Rollenspiel

Zür Übung und zur Festigung vom Wortschatz zum Thema "Familie" stellt jeder Schüler die verschiedenen Familienmitglieder vor. Daraufhin erfolgt eine Simulation, d.h. übernehmen sie Rollen und dramatisieren!

Β' τάξη - Παιχνίδι ρόλων

Για την εξάσκηση και την εμπέδωση του λεξιλογίου με θέμα την οικογένεια, ο κάθε μαθητής παρουσιάζει τα μέλη μίας οικογένειας. Κατόπιν ακολουθεί μία προσομοίωση, δηλαδή αναλαμβάνουν ρόλους και το παίζουν σαν θέατρο!

Essen-Wörter lernen

Οι μικροί μαθητές μας, αφού έμαθαν να ονομάζουν τα διάφορα φαγητά στα γερμανικά, έκαναν ασκήσεις, όπου έβαζαν τις λέξεις σε κατηγορίες ανάλογα με το είδος τους. Επίσης, έπαιξαν φιδάκι χωρισμένοι σε ομάδες, εξασκώντας μέσα από το παιχνίδι το λεξιλόγιο, που είχαν ήδη μάθει.

 

Μit einer Fliegenklatsche spielerisch das ABC lernen!

Χτυπώντας μύγες με μία μυγοσκοτώστρα! Μαθαίνουμε την ABC παίζοντας!

Spiele für draußen

Παιχνίδια εξωτερικού χώρου

ZAPFENSPIEL

Die Adventszeit geht weiter! Bundesweit werden verschiedene Winterspiele im Kindergarten oder in der Grundschule gespielt! Unsere Schülerinnen und  Schüler spielen diesmal mit Zapfen! Sie versuchen, aus einem gewissen Abstand eine Zapfe zu werfen und den Eimer zu treffen!Es macht viel Spass!

                                     ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΙΑ

Η προχριστουγεννιάτικη περίοδος συνεχίζεται! Σε όλη τη Γερμανία παίζονται χειμερινά παιχνίδια στον παιδικό σταθμό ή στο δημοτικό! Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας παίζουν αυτήν τη φορά με κουκουνάρια! Προσπαθούν να πετάξουν την κουκουνάρα από συγκεκριμένη απόσταση και να πετύχουν τον κάδο! Έχει πολλή πλάκα!

Wer bist du?

Unsere Schülerinnen und Schüler haben von Zuhause Puppen und Plüschtiere mitgebracht und haben sie ihren Schulkameraden vorgestellt!


Πώς σε λένε;
Οι μικροί μας μαθητές και μαθήτριες έφεραν από το σπίτι τους κούκλες και λούτρινα αρκουδάκια και τα παρουσίασαν στους συμμαθητές τους!

 

Spiele mit Nüssen! Παιχνίδια με καρύδια!

MEIN  BESTER  FREUND

Unsere  Schüler  und  Schülerinnen  basteln  ein  Projekt  über  ihre Freunde   und  zeigen  dabei  gemeinsame  Fotos!

Ο  ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ  ΜΟΥ  ΦΙΛΟΣ

Οι  μαθητές  και  οι  μαθήτριές  μας  φτιάχνουν  μία  εργασία  για τον  καλύτερό  τους  φίλο  και  μας  παρουσιάζουν  φωτογραφίες  τους!

KANNST DU RICHTIG AUF DEUTSCH BESTELLEN? - ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙΣ ΣΩΣΤΑ ΣΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ?

Unsere Fünftklässlerinnen und Fünftklässler hatten riesengrossen Spass im Unterricht! Sie haben die Rolle des Kellners oder der Kunden übernommen und haben aus der Speisekarte Gerichte bestellt! Anschließend haben sie ihre Bestellungen in der Klasse probiert!

Οι μαθητές μας πέρασαν πολύ ωραία στο μάθημα! Μπήκαν στο ρόλο του σερβιτόρου ή του πελάτη και παρήγγειλαν φαγητά από τον κατάλογο! Φυσικά δοκίμασαν τις παραγγελίες τους μέσα στην τάξη!

"Im Supermarkt einkaufen": Die Lebensmittel lernen durchs Spielen.

Μαθαίνουμε τα τρόφιμα στα Γερμανικά, μέσω παιχνιδιού. Οι μαθητές παίρνουν τους ρόλους πωλητή-πελατών σε ένα διαμορφωμένο στην τάξη "supermarket" και εξασκούν το λεξιλόγιο, που αφορά τα τρόφιμα, καθώς και χρήσιμες εκφράσεις συναλλαγής προ'ι'όντων. Στόχος είναι η εμπέδωση του καινούριου λεξιλογίου με ευχάριστο τρόπο, όπως και η επίτευξη με ομαλό τρόπο της επικοινωνιακής δεξιότητας σε ανάλογες περιπτώσεις στο γερμανόφωνο χώρο."

"Den deutschsprachigen Raum kennenlernen durch eine selbst gemachte Landkarte."

"Ερχόμαστε σε επαφή με το γερμανόφωνο χώρο, παίζοντας. Τα παιδιά φτιάχνουν το δικό τους χάρτη τοποθετώντας σ΄αυτόν τα ονόματα των γερμανόφωνων χωρών και πόλεων και παράλληλα εξασκούνται στον προφορικό λόγο ρωτώντας και απαντώντας, πού βρίσκεται η κάθε μία. Στόχος μας είναι η καλύτερη εμπέδωση του λεξιλογίου, καθώς και η επικοινωνία με ενδιαφέροντα για τους μαθητές τρόπο."